Monday, October 27, 2008

Ila n Alia..


Cerita pun tentang anak menakan, sepi lak rasanya blog ni klu tak memperkenalkan anak2 menakan gua..kehkehkeh. Ayuh kita mulakan.
Yang ni ila dan alia. Ila, cucu sulong Pak Mahmud (bapak saya lah) merupakan anak sulong kakak saya. Dalam erti kata lain, kira anak menakan sulong saya la...Yang si comel tu plak Alia, anak kedua abang saya. Yang sorang ni memang kaki bergambar. Pantang lensa kamera di 'on' kan...mulalah dia bergaya sakan. Sampaikan pernah jugak la dia merajuk kerana terlupa amik gambar dia. Mungkin gak dia mewarisi bakat makteh dia (aku la tu) kot yang suka bergambar bagai nak rak. Bukan apa, kata orang gambar menjelaskan segalanya.. tak gitu cik kiah?? Oklah, sok-sok saya kenalkan 16 lagi anak buah saya yang lain-lain....ok daaaa...

0 comments: